Pagina's

donderdag 1 januari 2015

Happy New Year!

Een nieuw jaar is aangebroken en wat heb ik er zin in! Goede voornemens zijn er altijd, maar dit jaar wordt een jaar vol nieuwe leuke projecten die ik nog op mijn wishlist heb staan!

2 januari start de nieuwe Cal 2015, de grote vierkante Granny die we dan gaan maken, wordt er 1 voor de nieuwe slaapkamer van mijn zoontje Daniboy! 5 kleuren groen, turkoois en blauw Stylecraft dk die ik over heb van mijn Ripple deken (jaja, hij is zowaar af, snel een paar foto's!)  gaan het worden,  ik heb er zin in!

Maar... dat is nog lang niet het enige, ik weet 1 ding wel. Dit jaar zal ik lange projecten gaan doen, kleine tussendoortjes, die lekker snel klaar zijn en natuurlijk alles afmaken wat ik in 2014 ben gestart! Dat is mijn 'haak' doel dit jaar! En of het gaat lukken??!!! Het zou wel geweldig zijn! Maar eerlijk is eerlijk, het is nog een hele lijst! De Pixel/Hibiscus deken, de Cal 2014, mutsjes, Giletje van 'bont'draad voor mijn kleine meid, een paar mochila minibags en nog een poncho om te blokken!

En van alles wat af is, zie je hier vanzelf weer een update verschijnen! Helaas komen er op  Pinterest, Facebook en  leuke blogs zoveel leuke dingen voorbij, dat er waarschijnlijk weer veel nieuwe projecten bij gaan komen!

Ik wens jullie allemaal weer veel haakplezier dit jaar en ben benieuwd wat dit jaar gaat brengen!

Tjing Tjing, ik zeg proost op een mooi nieuw jaar!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten